Det är insidan som räknas! Gott Nytt År!

katter gott nytt årUnder årens lopp har jag haft många katter! Älskar kattungar! Vill gärna ha såna som är födda på gården. De två sista är det. Elsa Beskow och hennes bror Socker-Muffen. De fyller fyra år den 15 juni. De här katterna är gulliga och jämnt tecknade. Det är inte Elsa minsann! Men vad fan gör väl det? Det är insidan som räknas! Här kan ni läsa mer om Elsa. Och här!

Elsa Beskow på rygg

…….

Det här inlägget postades i Kuriosa och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Det är insidan som räknas! Gott Nytt År!

  1. Antonia skriver:

    Jag önskar dig ett händelserikt Gott Nytt År!
    Katter är gulliga och de vet hur de ska njuta av livet.🙂

  2. Sofia skriver:

    Gott nytt år Helena och alla sympatiska kommentatorer!

  3. Maja Dacke skriver:

    Bättre Nytt År, allesammans!

    Och TACK för året som gick, Helena!

    Hade jag bott som du skulle jag nog ha haft en massa katter och en gårdvar som kan skilja på vänner och icke-vänner. Kanske lite höns också … men inga större djur som jag inte kunnat sköta. Dock sitter jag under min skorsten, högt upp med utsikt, i en liten men ännu välbevarad stad …

    Och jag kan inte låta bli att befara det värsta för alla sympatiska sympatisörer i landet – under det nya högsta hönset för antilagens bevakare … …

  4. Lasse skriver:

    Gott Nytt År allihopa.

  5. mirotanien skriver:

    Jag såg att du medverkade med en målning i Nya Tiders almanacka. Trevligt minsann. Man kan säga: lever Sverige? Ja, i din målning gör det det.

    Gott nytt!

  6. saetre@libero.it skriver:

    Vad betyder denna tystnad fran Scandinavien om det fruktansvarda som hander i centrum av Europa ?

  7. Magnus Johansson skriver:

    Saetre: ”Vad betyder denna tystnad fran Scandinavien om det fruktansvarda som hander i centrum av Europa?”

    Vilken tystnad och vilket fruktansvärda?

  8. Ping: Åh vad jag älskar min Muff! Gott Nytt År! | Helena Palena

Kommentera

