Victoria och Estelle: Mammas lilla höna!

Så söt hon är Victorias lilla flicka åtta veckor. Hon tycker att mamma är bäst! Och så är det ju! Estelle blir säkert mörk och får bruna ögon. Det tror jag. Dopet blir den 22 maj och sänds i TV. Herman Lindqvist är inte bjuden. Gjorde bort sig när han tyckte att namnet Estelle påminde om en nattklubbsdrottning. Först dånade jag med. Men nu har namnet satt sig. Och det betyder faktiskt stjärna på spanska (Stella på latin). Och Estelle och Folke Bernadotte levde ett liv som säkert blir Hollywoodfilm. Estelle Manville – så tjusigt!  Foto. Kungahuset.se

…….

Det här inlägget postades i Människor och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Victoria och Estelle: Mammas lilla höna!

  1. Hans Nilsson skriver:

    Som sann Monarkiälskare kommer jag att ta ledigt från jobbet för att via TV bevittna denna storslagna händelse. Det är inte bara Herman Lindqvist som reagerade över namvalet detta gjorde jag också men nu tycker jag det är rätt OK.

Kommentera

