Göran Lamberts är bra! Han går inte med mobben!

Jag satt i en bil i Hassela och lyssnade när Göran Lamberts sommarpratade. Det var bra. Han verkar vara en sund människa fast han är så högt uppe i hierarkin. Fattar att han är en vanlig dödlig i alla fall. Att han också kommer att dö knall och fall!

Berättade hur det var att plötsligt vara kändis och att folk vände sig om efter honom på gatan. När han sa glada tillrop från ”uteserveringen på Centralen” då menade han mig. Se mitt första inlägg om Lamberts nedan. Jag skrev O´Leary´s på Vasagatan – men det är ju samma sak. Det känns som sagt var skönt att det finns några man kan se upp till i detta krackelerade samhälle. Där man tycks kunna säga och göra vad som helst och ändå komma undan!

——-

Detta inlägg publicerades i Politik. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Göran Lamberts är bra! Han går inte med mobben!

  1. Jah Hollis skriver:

    Han är säkert en hyvens kille.
    Och att under en och en halv timme i radio få prata oemotsagd om sin egen förträfflighet är ju icke allom givet.

    Gilla

  2. Helena Palena skriver:

    J Hollis: Kan hålla med om att det är guldläge. Dock tycker jag i alla fall att han är bra mitt i allt självskryt! För han var ju självkritisk mitt uppe i talandet om sig själv!

    Gilla

  3. Sofia skriver:

    Ja Helena, men vi får se till att vi har på fötterna. Skitbloggen, Är bara en tjuv och ett kadaver av bra bloggar. Dom lever som maskar och parasiter på andra. Det vet alla om. Så bry dig inte. Tids nog kommer ett ramaskri som dom inte räknat med

    Gilla

  4. Sofia skriver:

    Inte bloggarna inte menar jag utan själva bloggen

    Gilla

  5. Jah Hollis skriver:

    Visst visade han på lite självkritik också.
    Men annars hade det väl blivit för bra.
    Jag tror, som sagt, att han är en hyvens kille.

    Gilla

  6. Helena Palena skriver:

    J Hollis: Hyvens var just rätta ordet!

    Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.