Chris är sensitiv, lyhörd och beskyddande! Grattis Madeleine!

Prinsessan MadeleineStort grattis till Madeleine och Chris! Må era dagar bli underbara!
Prinsessan Madeleine fyller 31 år den 10 juni. Grattis även till födelsedagarna. Chris fyller 27 juni. Madeleine är lillasyster. Det som hände med Jonas Bergström och hans nattliga flört med norska Tora var väldigt försmädligt för en prinsessa. För alla kvinnor men detta basunerades ut över hela världen. Den där Tora kunde väl ha hållit käften. Madde fick lämna Sverige med svansen mellan benen. Hon färgade håret mörkt. Hon ville gömma sig. Försvinna. Å andra sidan kanske det var lika bra att hon slapp en slicker som Bergström. Kommen ur den svenska ankdammen. Det är häftigare med en kille som Chris O´Neill. New York och Wall Street och hela köret på ett bräde. Dessutom är han född i London den 27 juni 1974. Han fyller således 40 nästa år. Angående hårfärgen hoppas jag att Madeleine blir ljus igen. Hon har blå ögon som sin pappa och farmor Sibylla. Hon borde staga upp den sidan. De andra tre är ju mörka och brunögda.

Kan dock känna en viss oro när jag ser Chris. Ser han inte lite dryg och opålitlig ut mitt i alltihopa. Eller är han blyg och osäker. Tänk om han vänstrar framgent och sviker sin lilla prinsessa. Det skulle inte vara roligt alls. Men, med tanke på att hans mamma Eva, född Walter, har barn med tre olika män och är gift för femte gången tror jag att Chris O´Neill kommer att bli trogen. Det är nämligen så att trasiga länkar lagas i senare led. Det är den inneboende essensen i livets osynliga dna-trådar som strävar efter att hålla samman flocken: familjen och släkten. Läs mer om sånt här.

P.S. Madeleine är tvilling och Chris kräfta. Ett luft- och ett vattentecken. Kan gå. Men helst ska det vara två månader mellan tecknen. Tvillingen har lätt för att kommunicera. Kräftan styrs av månen vilket gör kräftan sensitiv, lyhörd och beskyddande. En sökande känslomänniska med hjärtat på rätt ställe. Förmodligen precis vad Madeleine behöver. D.S.

Uppdatering: Har nu sett bröllopet. Min prediction höll! Chris är helt enkelt underbar. Han visade känslor i kyrkan. Nästan så tårarna kom ibland. Härligt med spelmän i Järvsödräkter som spelade Delsbo brudmarsch när brudparet tågade ur kyrkan. Mycket fint! Heja Hälsingland.

Chris O’Neill förklarade sin kärlek till prinsessan under festen när han höll ett känslomässigt tal. Han talade om sin bortgångne pappa och sade att ”om han hade varit här nu hade han älskat Madeleine nästan lika mycket som jag älskar henne”.

svd dn intressant svd

…….

Detta inlägg publicerades i Människor och märktes , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Chris är sensitiv, lyhörd och beskyddande! Grattis Madeleine!

  1. Torbjörn skriver:

    Håller med dig, Helena! Det är någonting med Chris som inte känns rätt, men det är något drygt och opålitligt över honom. Hoppas jag har fel.

    Får önska dem lycka till!

    Gilla

  2. Helena Palena skriver:

    Torbjörn: Nä, nu har jag ändrat uppfattning. Killen är helt okey. Han visade känslor i kyrkan. Och i talet han höll till Madeleine på slottet nämnde han sin far. Så det jag skrivit i mitt inlägg stämmer. Även om Chris har pengar över hövan har han en splittrad familj. Den kommer han nu att försöka återställa. Sånt kallas satellitöverföring. Läs gärna mitt inlägg om syskon: Storebror!? Lillayster eller ett inklämt barn som jag länkar till i inlägget.

    Gilla

  3. Antonia skriver:

    Äktenskapet blir mycket men inte lyckligt. Magkänslan säger att han är en ganska så elak människa. Utstrålningen ger inga positiva vibbar.
    Jag såg inte bröllopet, men en av mina kunder sa att hennes leende var bara med munnen men inte med ögonen.
    Jag sa att jag såg i tidningen att han var på Grand med sin best man och hävde i sig öl bara timmar innan bröllopet. med skjortan halvt hängande ur byxan.
    Det var säkert ”kul” för prinsessan att ha en ölluktande andedräkt vid sin sida under ceremonin. Eller så var hon kall av andra anledningar.
    Bröllop är så förlegat idag. Men det är bara min åsikt. Vet inte vad som skulle kunna få mig att gifta mig.
    Ha en trevligt sommar Helena!

    Gilla

  4. Helena Palena skriver:

    Antonia: Jag har ändrat uppfattning. Tror Chris är en bra kille. Läs mitt inlägg en gång till så förstår du varför.

    Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.