Hövdingen är här!

Visst är han bara too much! Tittar man på det här då och då kan jag garantera att man lever flera år längre med tanke på allt elände som florerar i världen! Djur som har det bra! Lovely! Och så lik han är min Muffe!

Visst är katter gudasända! Om jag ska iväg och har bråttom och Muffen eller Elsa kommer strosande så tänker: Nä, nu åker jag! Nu får du vara ute! Men hur slutar det? Jo, jag vänder och går och öppnar och släpper in dom! Snacka om att vara slav under Påven, Chefen, Hövdingen you name it!

Muffen fem veckor och Ida fem år!

Muffen fyra år önskar God Jul!

…….

Det här inlägget postades i Kuriosa och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Hövdingen är här!

  1. flowerbush skriver:

    Absolut helt underbara kissar och jäntan oxå. Så fint att se. Gud vilken kisse med pannbandet ❤
    Underbart att höra fåglarna i bakgrunden i detta ert paradis. ❤

  2. robinshadowes skriver:

    Ett liv utan katt är inget liv alls.

  3. pelle3blogg skriver:

    Helena helena , nu får hövdinge gå o lägga sej o du får skriva en ny artikel

Kommentera

