Hamrud först ut! Men Julia Caesar tar priset!

Det är en kvinna bakom allt! Skådespelerskan Julia Caesar tillsammans med Douglas Håge i

Det är en kvinna bakom allt! Skådespelerskan Julia Caesar tillsammans med Douglas Håge i ”Det regnar på vår kärlek”

Ho, ho, ho! Heja Barbro! Tuff kvinna! Hoppas du får sälja massor med böcker nu! Du kanske kan få jobb hos Bonniers rentav! Ytterst på änden är det ändå bara försäljning som gäller! Och det här med anonym författare är ju chict ibland.  Tänker på Bo Balderson!

Annika Hamrud slog Niklas Orrenius med en hästlängd! Expressen var först med att kläcka vem pseudonymen Julia Caesar är. Kan tänka mig att researchgruppen rotat fram namnet åt dom. De har varit kän i ett år i alla fall eftersom Niklas Orrenius redan för ett år sedan ofredade henne på hennes torpställe. För ett tag sedan var både Orrenius och Hamrum ute igen och om hur sånt känns kan ni läsa i Julias krönika Mardrömmen.

Så här skriver i Expressen:

”Julia Caesar” är en av hatsajternas flitigaste och mest lästa skribenter – men hon vägrar framträda med sitt riktiga namn.
Annika Hamrud avslöjar att den före detta DN-journalisten Barbro Jöberger ligger bakom pseudonymen vars texter går ut på att hetsa mot invandrare, politiker och journalister.”

”En av rörelsens främsta opinionsbildare kallar sig för ”Julia Caesar”. Hennes krönikor publiceras på den danska sajten Snaphanen, men också på Avpixlat och Exponerat, liksom norska Human rights service. Texterna genererar tusentals likes och delningar, och hon har gett ut tre böcker, varav två krönikesamlingar.”

Frilansjournalisten Hamrud menar på att Barbo Jöberger är hatsajternas ledare. Så är det inte alls. Barbro är en kvinna som skriver och som valt att göra det under ett annat namn. Hon kan väl inte rå för att hennes ord faller i god jord i det svenska folkhemmet som snart är förstört. Det är ju därför Barbro skriver. Hur svårt ska det vara att förstå. Hon kan skriva. Det var däför som Orrenius ville intevjua henne. Jöberger slår dom flesta på fingrarna i sin konst att formulera sig.

Julia skriver så här i krönikan Mardrömmen innan hon blev framdragen av snaskmedia:

”Men det lugn jag behöver har förvandlats till en mardröm. Det finns människor som tar sig rätten att slå sönder min trygghet och göra mitt liv till ett helvete. Jag är förföljd av människor utsända av en stor mediekoncern som vill tysta mig. De vill få mig att sluta skriva genom att trakassera och ofreda mig, skrämma mig, göra mitt liv så outhärdligt som möjligt.”

Marika Formgren förklarar hur man kan bojkotta DN i ett inlägg på sin blogg. Jag har inte läst en DN på flera år. Går aldrig dit. Klickar in mig på SvD mellan varven. Men dom vill ha betalt för att man ska få läsa artiklarna. Tänker inte betala. Får min info från annat håll. Mainstream förlorar pengar varje sekund nu och är desperata. Rätt åt branschen för dom gör inte sitt jobb. Och vad är då det? Jo, DE SKALL GRANSKA MAKTEN! Istället sitter dom i knä på makten och gungar i takt. Fy fan! Formgren ger fina tips på hur man kan använda ad blocks o s v. Gå gärna dit och läs!

Under tiden får vi hoppas att Barbro klarar av drevet. Hon skrev undercover för hon tänkte på sina barn och barnbarn. Och vem fan gör inte det. Det behövs inte mycket för att bli kallad både det ena och det andra. Man behöver bara säga att man är emot massinvandringen sen är det kört. Folk är så rädda! Skrämda till tänderna. Det är så sorgligt! Heja Barbro! Modiga kvinna!

Journalisten intervjuar Hamrud som nu blivit kärleksbombad:

”– Jag har knackat på hos henne. Hon var inte hemma. Det är vad som har hänt, säger Annika Hamrud till Journalisten.

Varför är det viktigt att söka upp henne?
– Det är väldigt viktigt att alla får komma till tals. Det är en grundläggande journalistisk princip. Det är basalt. Man ska fråga personer man ska skriva om och man ska upplysa dem om att man tänker skriva om dem.”

Sens moral: Jaha ja! Och om man inte vill bli omskriven så blir man det i alla fall. Objekten i fråga har alltså ingen talan!

…….

Det här inlägget postades i Politik och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Hamrud först ut! Men Julia Caesar tar priset!

  1. lassese skriver:

    De är sådana gigantiska SVIN de där murvlarna. Jag finner inte ord starka noog för att beskriva dem.
    Landsförrädare, folkförrädare… av den allra lägsta sort. Det är vad de är. Jag hoppas historien kommer att straffa dem hårt. De förtjänar det.

  2. Hans Nilsson skriver:

    Det enklaste sättet att bli av med PK media är att inte köpa deras dasspapper och därmed på sikt svälta ut dem. Jag har inte köpt någon tidning alls och heller inte besökt dem på nätet sen tidigt 2010 Jag har Nya Tider och bloggarna det räcker för mig..Jag har själv haft hembesök av Expressen och varit föremål för kreditupplysning som researchgruppen låg bakom så jag vet lite hur det känns att bli påhoppad. Mina tankar går till JC.

  3. Ned Newman skriver:

    Visst kan man läsa SvD utan att betala. Ta bort SvD kakan bara

  4. Helena Palena skriver:

    Ned: Jaha och hur gör man det då?

  5. Johnny skriver:

    Att sluta betala till fienden är något alla kan göra, har själv helt slutat betala till vårt sverigefientliga media som bara levererar propaganda. Journalisterna fungerar som kommunistagenter som skall hålla folket i shack och trakasserar den som inte tycker som makten. Fler och fler förstår att allt är bara propaganda och är hjärtligt trötta på det, tycker också att allt fler struntar i vad maktmedia vill att vi skall tycka och att bli kallad rasist av marxistlögnarna har nästan blivit en komplimang. De har förlorat allt förtroende. Vad skall de göra? De pratar om att hatsajter skriver lögner och ger folk felaktig verklighetsbeskrivning vilket är precis vad de själva är och gör. SD har 25% idag så snart är alla informerade om vad som sker, nu är korken ur flaskan och med tiggare i varje gathörn, DÖ och massinvandring, masskriminalitet så är verkligheten SDs bästa valarbetare.

Kommentera

