Annonser på min blogg?

Hej!

Ser att många besökare går till scanpix! Har jag annonser på min blogg som ni som besöker mig ser? Jag ser dom inte. Vill inte ha annonser på bloggen. Om jag har det är det WordPress som sålt utrymmet. Och hur jag ska kunna undvika det vet jag inte. Så ser ni en annons?

Hälsningar från Helena!

…….

Det här inlägget postades i Kuriosa och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Annonser på min blogg?

  1. bergfalken skriver:

    Nej …ser inget av detta …….

  2. livsglimtar skriver:

    Nej, ser inget

  3. Antonia skriver:

    Ser inget heller, men jag har adblocker så jag ser då aldrig några annonser alls.

  4. anders skriver:

    OT, helt och hållet. Men det skäms jag inte för.
    Lyssna på vad Alan säger om skam och hur detta kan blockera.

  5. alfedgar skriver:

    30 $ til WordPress, så blir du annonsefri. Intet er gratis her i verden 🙂


    Alf

  6. Rune skriver:

    Jag kan inte se någon annons på denna sida. Vad är ”scanpix” för något?

  7. Helena Palena skriver:

    Alfedgar! Naturligtvis! Det finns ingen fri lunch! 😛

  8. Helena Palena skriver:

    Maggis: Tack för looking! Fick tips att jag skulle logga ut då skulle man kunna se. Gjorde det men såg inget i alla fall.

  9. Helena Palena skriver:

    Rune: En bildbyrå! Jag drar trafik till dom men vet inte hur och varför!

    http://scanpix.no/spWebApp/view.action

  10. Sofia skriver:

    Jag har aldrig sett annonser i denna blogg!

  11. Helena Palena skriver:

    Sofia: Det kan vara en bild som folk klickar på och så kommer dom till scanpix! För jag har inte skrivit om scanpix.

Kommentera

