Carl Bildt sammanfattad i rysk TV! Redan som ung sprang han på amerikanska ambassaden!

Jag brukar skriva att Carl Bildt redan som ung sprang på amerikanska ambassaden och skvallrade.  Han var CIA-agent.
Visst är det konstigt! Ryssland har en mer sann bild av vår utrikesminister än gemene man i Sverige har. Borde vi inte göra något? Låsa in honom och kasta nyckeln? För som det nu förhåller sig sätter han oss ordentligt i smeten med sitt spelande med NWO-gänget! Som inte har ett muntert scenario för världen. Hemska tider på G!

intressant dn dn svd svd svd

…….

Det här inlägget postades i Politik och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Carl Bildt sammanfattad i rysk TV! Redan som ung sprang han på amerikanska ambassaden!

  1. Sofia skriver:

    Rätt var det var så övergick CB att bli den tyske f.d. ministern Guido Westerwelle 😉

  2. LaRoucheärknäpp skriver:

    Carl Bildt är vår tids Quisling.

  3. Josef Boberg skriver:

    Jag fick en hel del bubblande skratt när jag kollade på videon. Ryssarna är bra på den här videon i att beskriva den svenska modellens samhälle.

    Jo… – HelEna – det är väldigt lite lätt att säga ifall Carl Bildt är fågel eller fisk – och jag uppfattar honom som både och.

    Men oavsett Carl Bildt – och alla andra makthavar-hybrider också för den delen – så hoppas jag med en dåres envishet i alla fall på en god och intressant fortsättning av 2014 och i all tid därefter.

    Fridens… / Josef

  4. Stefan J. skriver:

    Jag har pratat med en av hans kvinnliga klasskamrater – hon sa ; han var en okysst tråkmåns som redan i åttan ville bli GUBBE och klädde sig som en sådan . Jag skrattade så jag grät !!!!!!

  5. Antonia skriver:

    Hans arrogans kommer bli hans undergång.

  6. Josef Boberg skriver:

    Jo… – Antonia – och då får Wi hoppas på att han ej drar med sig Sverige till den punkten också.

  7. Antonia skriver:

    Det finns nog risk för det i en så känsligt läge.
    någon borde sätta hänglås på hans mun.😉

  8. Bildts övermod förstärker konflikterna… lås in honom ett tag!

Kommentera

