Happy New Year!

Gott Nytt År!nyarsparty1

önskar jag alla som tittar in hos mig! Stå på dig – annars gör någon annan det! Du ska tro att du är något! Ingenting är för sent – allt är möjligt!

Vi syns nästa år!

——-

Det här inlägget postades i Kuriosa och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Happy New Year!

  1. znogge skriver:

    Önskar dig det samma!

    På återhörande.

  2. menuette skriver:

    Gott Nytt Palena!

  3. Antonia skriver:

    Ha en riktig kul avslutning på året, och den nya året ska vara det bästa som väntar på dig, med mycket lycka, pengar och roliga händelser som blir värda att minnas.

    Gott Nytt År!
    Antonia

  4. LatentEnergi skriver:

    Gott nytt år.
    Vi ses på valutamarknaden 2009!?

    http://www.igmarkets.se
    http://www.forexyard.com
    http://www.easy-forex.com
    http://www.fxcm.com

    Och håll tummarna att mina valuta-trend-analyser blir lika bra nästa år.

  5. ohlundonline skriver:

    Gott Nytt År, Helena!🙂

    Hoppas 2009 blir ett superbra år för dig!🙂

  6. mrmhalland01 skriver:

    Jag instämmer i önskningarna om ett riktigt Gott 2009 !

  7. Antonia skriver:

    Ju det hade jag verkligen flera besökare på AB och du hade enormt många. Ibland var din kommentators fält överfull. 90-100 kommentarer var inte ovanliga hos dig.

    Och jag hade också fler även om jag var inte ens i närheten av dina.
    Men jag gillade inte stämningen och inte heller designen på AB.

  8. Badaren skriver:

    Ja, gott och gott, det återstår ju att se!🙂

  9. Antonia skriver:

    Så du kör gammalt?
    Oavsett så önskar jag dig Gott Nytt År! Hoppas på många spännande nyheter från dig.
    Ha en skön avslut på året. Nu ska jag baka en kaka.

  10. Helena Palena skriver:

    Ja, hade inte så mycket tid. Tänk att du minns!😛

  11. Johan skriver:

    Ett riktigt GOTT NYTT härligt ÅR från mig, till er alla.

    Må det bli ett splendigt bra år.

Kommentera

