Gardasil ger depression! Övergrepp på unga flickor

Tonåren är krisår. För dom flesta. Man går över en spång och går in i körtelriket och blir fertil. Och nu ska alla flickor vaccineras mot livmoderhalscancer. Ett vaccin som ingen vet om det fungerar och som ger depression. Otroligt vad läkemedelsbolagen hittar på för att tjäna pengar. Men å andra sidan måste dom ju hela tiden produktuveckla så snart kommer nog vaccin mot gonorré och syfilis också. Här kommer ett brev från en pappa som varnar för Gardasil:

Gardasil gjorde min dotter och andra tjejer deprimerade
Jag arbetar som slöjdlärare på en grundskola utanför Helsingborg. Min dotter drabbades för något år sedan av en mycket oväntad tonårsdepression. Hon har fått hjälp, och hon börjar sakta men säkert återvända till en dräglig tillvaro, men är fortfarande inte återställd. I mina kontakter med andra tonårstjejer och föräldrar tyckte jag det var märkligt många i min närhet som drabbades av samma sak. När jag sedan läste om siffrorna som ökat lavinartat det senaste året vad gäller tonårstjejer som sökt hjälp för depressioner, så började jag undra vad som händer. Detta året liknar inte något annat när det gäller tjejer som mår dåligt!
Hos killarna ser jag inte alls samma tendens. Jag fick en tanke, när jag hörde en läkare i Stockholm berätta om Gardasils biverkningar, att det möjligen skulle kunna vara detta vaccin som spökat eftersom min dotter tog de tre sprutorna som skulle vara nödvändiga.

Läs mer här!

Var sjätte tioåring mobbad!

svd dn intressant

…….

Det här inlägget postades i Politik och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Gardasil ger depression! Övergrepp på unga flickor

  1. Ping: Hackordningen | Junkyard baby II

  2. Ping: HPV-vaccin även till pojkar! Snart även till kvinnor och män! | Helena Palena

Kommentera

